Bokat och klart!!

Nu är dom närmsta dagarna planerade och klara.
Imorgon Torsdag kommer två vänner med barn hit på Lunch. Tänkte slänga ihop nått enkelt som Tacos eller nått liknande. Trevligt!
Fredag ska jag och Kim upp på stan för att träffa min kompis Maria. Det blir en lunch på Kinamuern. Ska bli så kul att träffa henne. Det var alldeles för länge sedan. Antar att vi båda haft mycket annat att stå i? :)

Ska försöka boka in en tatto tid också innan veckan är slut. Ska höra med min kompis Emma som är super duktig på att tatuera om hon har nån tid över :) SKa tatuera in Ellahs namn och personnummer, få se om det blir någon mer? ÄR just nu så sugen på att pryda min kropp. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0