Du växer upp så fort!!

Trodde inte det var sant! Hände det verkligen?? Jo, det var sant. Jag drömde inte, jag hallucinerade inte. Min lilla älskling tog 3 steg helt själv ikväll.  Antar att det inte tar så många veckor tills hon stapplar runt här hemma. Känns lite ledsamt :/ Det betyder ju att Ellah börjar bli stor. Hon kommer sluta att vara bebis, och bli ett litet barn. Åhh, vart tog min lilla bebis vägen? Måste du växa upp så fort!! Gör ont i hjärtat. Dom här 9 månaderna Ellah har funnits i våra liv, har gått så himla fort. Så här snabbt har väl dagarna aldrig gått förut? Varför ska dom göra det nu för?? Snälla gud, stoppa tiden och låt mig få mysa lite till med min lilla bebis. Snart är hon en självständig tonåring som inte vill ha något med sin Mamma och göra längre :(

Ska försöka fånga på film när Ellah tar några steg :D

Älskar dig mammas lilla Loppa!! Jag är så stolt över dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0