Ellah en blivande konstnär!!

Kom på 2 timmar innan träningsstart att jag ville baka matbröd av jästen vi hade kvar. Så jag tjatade till mig lite hjälp av Kim, och så satte vi igång och baka för fulla muggar. Riktigt gott blev det :) Som om inte det projektet var nog, så började jag påskpyssla med Ellah, medans degen jäste. Tog fram fingerfärg och ägg och ställde framför Ellah. Hon vart alldeles ivrig, visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. Hon stoppade fingrarna i varenda målarburk och kladdade överallt. Kan säga att det var en hel del att torka upp sen, och en dotter som verkligen behövdes badas. Men vad gör det? Vi fick 2 jättefina ägg målade av våran lilla Picasso, och det bästa av allt. Ellah hade SUPERKUL!!! :D

Måste smaka om det smakar gott :D

Så här blev Ellahs 2 fina ägg. Gjorda av Picasso Ellah!!




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Dom blev jättefina ju :D

2010-04-01 @ 09:54:53
URL: http://sandrahsandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0