Grattis Farmor Nina!

Verkar som man aldrig ska säga något bra om nått som funkar. För imorrse ville inte Ellah ta sin väling och somna om, utan ville hoppa upp och leka 6:15. Hon såg super pigg ut, så det var inte ens någon ide att försöka. Så nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet. Ellah går runt möblerna och tar allt som man inte får ta, självklart!
Jag väntar på att kaffebryggaren ska bli klar, så jag kan ta en efterlängtat kopp kaffe och piggna till lite.

Idag ska Ellah och Kim vara själva hela dagen. Vid 9 tiden åker jag bort och kommer inte hem förens halv 6 ikväll. Undra vad dom ska hitta på för bus?? Dom ska iallefall ut en sväng tll Ellahs Farmor och hälsa på. Hon fyller år idag, så det blir lite firande av henne..Hela 41 år!! Gammeltant <3    Synd att man inte kan följa med ;/


Grattis Farmor!!


Nu blir det frukost här hemma för hela familjen.. Pappa Kim har även vaknat :) Morgonmys innan Mamma måste åka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0