Hurtiga JAG!

Jädrans vad hurtig jag var ikväll! Satte på Mp3 och stoppade hörlurarna i öronen och begav mig ut på promenad. Hade två hantlar i varsin hand, tänkte slå 2 flugor i en smäll och få hela kroppen tränad.. Jäddhänget ska bort!!
HAHA tur att dte var mörkt när jag var ute och promenarade. Hade skämts ihjäl om jag hade träffat nån. Man ser nog för rolig ut där man går i rask takt med hantlar dragandes upp och ner. Ja säger då det :)

Känner att det blir en tidig kväll i säng för mig. Har ont i huvudet, mår illa och är alldeles yr :/ Blir inte bättre av att jag sitter här framför datorn heller..

Natti Natti!

Har fått kommentarer om att Dagens outfit saknas här på bloggen. Så ska höra med modellen om hon har lust att börja jobba igen? :) Förhoppningsvis är vi tillbaka redan imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0