Kvälls promenad.

Ganska nyss kom familjen Wickman/Vestlin hem ifrån en promenad. Kändes tungt och jobbigt att behöva gå till Willys och tillbaka för att handla. Men är bilen inne på laging så hade vi inte direkt något val. Vi behövde ju faktiskt ha varorna till imorrn bitti. Men när vi väl kom ut och började gå. Attans vad underbart skönt det var :) Inte alls speciellt kallt. Var skönt att få komma ut när man vart inne hela dagen.
Väl hemma igen var det bara att ge en mycket trött Ellah sin välling och sen lägga henne. HAHA pluttan var helt slut och somnade på ca 1 sekund.

Imorgon är det Fredag, och alla vet ju vad det betyder? Fredagsmys! Men imorrn får jag och Ellah fredagsmysa för oss själva. Kim kommer vara borta HELA kvällen :/

Nej nu ska jag börja kolla på den tredje filmen av `` Män som hatar kvinnor`` för den är sjukt lång. Får se om jag orkar se hela, eller om jag ser klart den imorrn..!




Leker med Anders (Låsas morfar).


Ellah visar stolt upp sina nya fina skor :D

Monstret <3

Familjen på promenad <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0