Lördag!!

Ellah och jag har nyss ätit frukost. Nu väntar vi på att Pappa Kim ska komma hem, borde bli snart :)
Ser att jag måste dra fram dammsugaren. Ellahs fukost ligger i stortsett på golvet. Smörgås bitar överallt :) Kladdfia!

Vad händer en solig dag som denna?? Blir väl iallefall en promenad. Vem vill inte komma ut i det här underbara vädret?? Hade kanske tänkt åka och bada med Ellah. Men får se om det hinns med idag. Kanske blir att vi går till Berhn Arena och kollar På Ösk Match istället :D Vem vill inte se det? Och Kim tjatar och tjatar :)

HAHA Ellah är som en liten hund just nu. Går runt med sin strumpa i munnen. Tar jag ut den blir hon skit förbannad och stoppar snabbt tillbaka den igen. Smakar den så gott?? hihi
Hon är bra tokig min lilla Prinsessa!


Knasfian!!



Vi saknar dig Pappa Kim. Nu får du ta och komma hem och mysa med oss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0