Lördagsmys!!

Familjen Wickman/Vestlin spenderade förmiddagen på Berhn Arena, där vi tittade på vårat älskade Ösk fotboll!! Lyckligt nog vann dom matchen med 2-0. men om dom spelade bra? Det vette tusan. Spelar dom så här nu när allsvenskan drar igång, kommer dom INTE komma långt.. Kämpa på Nu!!!

Vi tog även en lång promenad ute i det soliga och härliga vädret..
Lovley :D
Eftermiddagen spenderade vi inne, med mys och lek!! <3
Nu ikväll har jag och Kim tagit oss ett glas rött vin, ätit popcorn och kollat på en film. Det slutade med att Kim åt upp det mesta av popcornen för att sedan somna i soffan. HAHA vilket Lördagsmys! Älskar dig
KIM VESTLIN!
Nu sitter jag här kollar runt lite på datorn och sappar lite på tvn och fortsätter lördagsmyset i min ensamhet. Min stora Älskling ligger precis här brevid och låter som en dammsugare eller nått. Att man kan snarka så mycket. Låter inte riktigt klokt :) Och min lilla älskling ligger och sover sött i sitt rum.

Här kommer lite bilder från idag!!





Ellah älskar redan att titta på ÖSK :)



Mammas Prinsessa <3



Gott med ett glas vin på Lördagskvällen!! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0