Man blir så ARG!!!

Har ganska nyss kommit hem från kvällens gymnastikträning. Det gick super bra och alla mina gymnaster var så himla duktiga och kreaktiva idag.. Sådana här träningar vill man ha fler av :) Det gör det värt all tid och allt man lägger ner på dom. :)
När jag kom innan för dörren var det alldeles lungt och tyst här hemma. Både Kim och Ellah sov sedan länge. Underbart att det gått så bra. Kim var lite orolig över att han inte skulle få henne att somna, eller om han skulle göra rätt med tanke på Kuren vi håller på med. Men allt verkar ju ha gått bra! :D
Tänkte själv lägga mig snart. Är verkligen super trött, kan knappt hålla ögonen öppna. Jobbigt!
Imorgon bitti blir det fullrulle på direkten. Här ska gå och handlas, plocka undan, och lagas lunch till gästerna.
Hoppas jag hinner allt bara. Kim skulle ha tagit upp den nytvättade tvätten och hänga upp och lägga in i lådor. Men tydligen måste han somnat ifrån det :D Så det får jag försöka hinna göra imorrn också.. Super kvinnan klarar allt!! hihi

Vart så himla ARG och livrädd idag när vi gick upp på stan. Vi står och ska gå över vägen och väntar på att det ska bli grönt. När det äntligen blir grön gubbe börjar vi gå. Vad tror ni händer när vi kom halvvägs? En j-vla idiot kommer i fullfart och kör mot tvär rött, 2 cm från att träffa barnvagnen. JAg vart OXTOKIG, och livrädd. Hjärtat bultade så hårt att det kändes som om det skulle hoppa ut från kroppen. TÄNK om han hade kört på Ellah. Fy vad arg jag blir bara jag tänker på det.. Sådana idioter ska inte ha körtkort!! När idioten kom ut i korsningen höll han på att krocka med dom andra bilarna som faktiskt hade grönt. Han fick slänga sig på bromsen, och vänta på att alla hade kört så han själv kunde åka vidare!!! Ussh vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt både Ellah och oss... Vi hade Änglavakt. (Tack Morfar och tack Gittan) Antar att det var ni som räddade oss där uppe ifrån himlen??


Nej , nu ska jag lugna ner mig och sen försöka sova. Har ju faktiskt en hel del att hinna med..
NATTI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0