Måndagens middag.

Dagens middag här hemma blev Tacos för Mamma och Pappa. Så underbart gott :D Gjorde iordning lite extra så Kim kan äta det till lunch imorrn också.
För Ellah blev det Spagetti och köttfärssås! Favorit maten just nu. MMm, Mmm låter hon varje gång hon får skeden in i munnen :)

Vad ska jag tilllaga imorrn tro? Tror nog att jag gör iordning en kasslergryta. Det var länge sen vi åt det här hemma.
Nu när jag bara äter mat en gång om dagen, får man se till att laga till något riktigt gott så man får njuta :)
När jag nu har slutat amma, så kan jag äntligen börja banta bort Mamma kilona på riktigt. Var svårt för mig att banta (äta lite) då man inte får det när man ammar. Att träna på gym eller nått är inget jag har tid eller ork till just nu. Kanske när Ellah blir äldre. Så jag kör på med Allevo bars istället. Har funkat jättebra hitills. Jag har gått ner 2 kg på 1 vecka. Nu har jag (bara) 7 kilo kvar så väger jag som innan Ellah kom till oss :) Sakta men säkert!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0