Mannen ute på äventyr!

Hade som sagt min bror här på middag ikväll. Super kul! Vi Fredagsmös i soffan, drack Pepsi och åt smågodis. Men det slutade med att jag nu sitter här själv och myser. Bror drog med sig Kim ut på stan för att dricka några öl. Kul för honom! Jag klarar mig ju själv. Och det är inte speciellt ofta han får för sig att gå ut, så jag är bara glad :) Då får jag det lugnt och skönt här hemma, och kanske kan somna utan Kim snarkandes i örat! HAHA

Funderar faktiskt på att lägga mig redan nu. Är super trött. Det finns ändå inget bra att se på tvn. SÄMST!!

Här kommer lite bilder från ikväll, då hela familjen umgicks i köket. Där Mammsen stod och gjorde middag! :)









KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK <3



Glad skitunge :)



Godnatt Godnatt.! Nu ska jag lägga mig och sova, och hoppas på att mannen inte kommer hem allt för berusad inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0