Min lilla tjejkväll fortsätter!

Har passat på nu när Kim inte är hemma och titta på sånt som han inte är speciellt intresserad av att se. Sånt som jag vill titta på, men ofta inte kan/får. :) Hitills har jag spenderat kvällen framför Lets Dance och Solsidan. Solsidan är för bra allså. Skrattar så jag viker mig!! HAHAA. Men det är faktiskt ett program som Kim också fastnat för. Kul att vi på Fredagar iallefall kan se på nått tillsammans :D
Nu hade jag tänkt fortsätta min kväll med fler tjejfilmer, eller gayfilmer som Kim säger :)

Nu blir det
Hoppas att den är sevärd!!!

Kanske skulle poppa Popcorn till filmen?? Vore Gott!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Var filmen bra? Är lite sugen på den jag med. :)

2010-03-06 @ 11:47:06
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0