Myskväll med mannen <3

Kom ganska nyss hem från Mamma/Mormor. Ellah fick sin välling och slocknade sen på 2 röda :)
Gud vad skönt det var att få basta. Helt underbart!! Jag och Kim satt där i värmen och pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt att vi får några minuter ifred och kunna mysa lite ibland :)
Medans vi bastade var Ellah uppe och blev badad av Mormor.. Kul att få leka lite med mormor :)
Nu ikväll ska jag/vi kolla lite på tv.. Kim ska väl sova snart antar jag. Så blir väl att jag sitter här själv snart. Men jag ska erkäna att det faktiskt är lite skönt att få avsluta kvällen i min ensamhet: Kolla lite på datorn samtidigt som man har ena ögat på tvn. I Lugn och Ro!! :D

Här kommer lite bilder på Ellah igår när hon badade!






Världens vackraste barn!!

Bilder från nu ikväll hemma hos Mamma/mormor!

Nybadad i Mormors famn.


Sugen på Mormors äpple.

Mmm får smaka..

Tagit Mormors äpple..




Ellah blev jättearg när hon fick lägga ifrån sig äpplet för att ta på sig pjymasen.



Mormor var snäll och gav tillbaka äpplet. Då vart hon nöjd igen!

Bestämd liten dam!!!

Mammas och Anders
RELAX!

Dammhörnan.

Här simmar det också fiskar..

Soldelen.



Här inne är den underbara sköna bastun :)

Nej, nu är det tv dags. Nu har jag suttit framför den här dumburken tillräckligt länge.. För en stund iallefall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0