Nu är det promenad dags!

Nu har Ellah sovit middag och ätit lunch. Idag blev lax med potatis. Det gick ner, men inte alls lika populärt som något med tomat i. Under tiden hon sov passade jag på att få lite gjort här hemma. Alltid bra att pasa på när hon sussar :)
Nu ska vi strax ta en promenad upp på stan i det soliga vårvädret.!! Ska framkalla korten som vi tog hos fotografen för länge sen. Ska bli kul att få pryda väggarna med dom sen. :D
Ne nu ska jag sminka mig, sen beger vi oss ut!!


Tittut!



Ellah är just nu inte riktigt helt nöjd. Gnäll,gnäll och gnäll så fort nått inte går som hon tänkt. Antar att det har med att göra att hon bara sov 35 min och inte sin timme.. Och inte får hon sova förens vid 15 igen.. Hmm hur ska detta gå?? Och ut i vagnen ska vi också, är ju bara det en sövande effekt. AJDÅ!! Vi får gör allt för att hon INTE somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0