Onsdag!!

Pappapappa, är vad Ellah går runt och säger i stort sett hela dagarna. Kim är förstårs jättestolt och lyser så fort han hör henne :) Jag tycker däremot att mamma låter mycket bättre :) Men just nu är det tydligen Pappa som står högst upp på listan!! :D
Idag mår Ellah tack och lov MYCKET bättre. Jag har inte tagit febern, men tror den är helt borta! Hon har vart sitt glada jag igen, lite mer trött bara. Antar att det tog på krafterna att ha sådan hög feber igår..

Förutom att plocka undan lite, tilllagat middag och sovit har vi inte gjort nånting idag. Ganska skönt det också. Mys mys!!
Ikväll ska jag iväg och träna mina gymnaster, som alla andra Onsdagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0