Onsdag!!

Miraklet har hänt igen :) Ellah vaknade 7:30, hon fick då välling och somnade sedan om. Sen väkte hon mig kl 9:45. Kan ni tänka er?? Kvart i 10, helt otroligt!! Så Ellah och jag har i princip precis gått upp. :)
Ellah har redan börjat med dagens små rakartyg.  Gäller att hinna med i hennes tempo. Det går fort vill jag lova. Varför ska allt som man inte får, vara det roligaste att leka med?? Medans leksakerna ligger på golvet helt orörda. Det ska vara Mammas mobil, dator, glas och tv-dosor. I Princip ALLT somm ligger på vardagsrummsbordet ska hon leka med!! AJ AJ Ellah, det är Mammas saker. Hur ofta tror ni man får säga det här hemma?? haha

Idag när Kim kommer hem från jobbet, blir det att åka hem till Mia och Johan och deras 2 underbara barn. Vi ska umgås och leka, och tänkte samtidigt fira deras dotter Noelia som om några dagar blir 3 år. Grattis lilla snuttan!

Attans,, jag skulle ha tvättat nu på morgonen 7-12. Men vi kom upp så sent från sängen, så får bli att boka om istället! Det är ju inte helt fel det heller. Bäst att passa på när man får chansen av Ellah, att sova länge. Det är inte allt för vanligt här hemma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0