Söndag!!

Sitter och knappar på datorn samtidigt som jag sneglar över på Mastermind som går på tvn. Lite små läskigt att kolla på sådana filmer helt själv. Därför sitter jag lite här samtidigt :D

Jag funderar på att åka till Gustavsvik imorgon och bada med Ellah. Vore super kul! Hon älskar ju att bada :D Där finns det även små rutshekanor vi kan åka i. Men vi får vänta tills Kim slutar jobbet isåfall. Vill inte vara där själv med henne. Känns bättre om vi är två som kan hjälpas åt. Som sagt, hon är ju en liten vilde våran lilla tjej :)
Någon/några som känner för att följa med oss?? Så hör av er!

Vi var iväg på Söndagsmiddag hemma hos Pappa/Morfar nu i eftermiddag/kväll. Så himla god mat var det :) Tack Karin, det satte sig fint i våra magar!! Körde hem bror och hans flickvän på vägen hem.. Trevlig tjej han skaffat sig. Hon står i plus hos mig och Kim :) Och det är inte helt fel! HAHA

På Torsdag är det exakt 9 månader sen som våran solstråle föddes! Kan inte fatta att det redan gått så lång tid.  Vi kanske borde börja tänka på syskon snart?? HIHIHI :D

Våran lilla groda. Bara 4 dagar gammal!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0