Söndag!!

Kl är just nu halv 12, och jag gick upp från sängen för en halvtimme sedan. UNDERBAR morgon. Legat i sängen och inte gjort nått, bara lyssnat på Kim och Ellah som lekt i vardagsrummet. Dom verkar ha haft underbart kul, jag har hört dom skratta ett x antal gånger :) 
Snart dags för mig att hoppa in i duschen och bege mig till dagens gymnastikträning. Idag ska vi köra på extra hårt, för nästa helg tävlar vi både Lördagen och Söndag!! HEja oss!! :D

Dagen kommer förmodligen avslutas hemma hos Pappa/Morfar på Söndagsmiddag! NAJS!

Nu står min lilla Prinsessa och trycker mot mitt ben. Hon är super trött, så nu ska här nattas liten bebis!

Vad är det för j-kla väder ute?? Trodde äntligen att våren var här. Trodde jag och Ellah skulle få komma ut i lekparkerna och leka lite.. Men ikke då :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0