Söndag!!

Har precis klivit upp från sängen. Underbar morgon och underbar natt. Ellah klämde till med att sova HELA natten utan att vakna en enda gång :) När hon vaknade 7 imorrse var det  Kim som gick upp och tog henne. Själv låg jag kvar i sängen tills nu... Hur underbart  är inte det?? :D
Nu ska jag bara vänta på att jag får väcka min lilla flicka från sin middagssömn. Mamma vill gosa och leka lite, innan jag måste åka iväg och träna gymnastik. Undra vad Kim och Ellah ska hitta på idag?? Antar att det blir en massa innelek med mys och bus. Kanske att dom till och med går iväg på en promenad. :)

Får se om det blir Söndagsmiddag hos Pappa/Morfar i eftermiddag. Antar att det är, men har inte hört nått ifrån honom. Får ringa honom sen. För vem vill missa världens godaste Söndagsmiddag?? Inte vi iallefall :)

Yes, nu har klockan blivit halv 11 och då är det dags för mig att väcka min lilla Prinsessa!
Nu blir det massa gos och lek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0