STOLT över dig älskade dotter!

Klockan är 22:40 och Ellah har vaknat. Jag var nyss inne hos henne och sa ``Natti natti, sov så gott``. Hon lade sig tillrätta, men vart ledsen när jag gick därifrån. Nu hör jag henne gnälla lite (gråter inte), så får se om jag behöver gå in och lägga henne tillrätta (hon ställer sig upp) eller om hon somnar snart..
Såg på Desperete Housewives ikväll, och gud vad jag bölade. HAHA gråter för det mesta sen Ellah föddes. Har blivit super känslig. Men är väl mycket för att jag lever mig in i allt också. Bra att programmet börjat igen. Har saknat det lite :) Det är det enda programmet som jag verkligen följer!

Tror minnsan att Ellah har somnat :). Gick bara utanför hennes dörr 2 gånger och upprepade ``Natti natti, sov så gott``. Hon börjar lära sig :D Våran duktiga tjej. Vad dom små förstår egentligen. Helt otroligt!! Hoppas att hon inte vaknar fler gånger inatt. Men det vore nog för mycket att hoppas på. Är ju endå bara tredje natten av kuren. Men hoppas kan vi allt. Både Ellah och jag <3

Nu hade jag tänkt kolla lite små saker på datorn. Sen blir det sängen och hoppas på lite sömn.
Natti!

Kommentarer
Postat av: sofia

När hon sa "We were gonna name him Patrik. And he would have been amazing" då trodde jag att jag skulle gråta ihjäl mej! Hua, hoppas verkligen att man aldrig behöver uppleva ngt sådant.



Kul att nätterna börjar funka för er. Elias har faktiskt sovit hel natt två nätter på rad. Undra om man vågar hoppas på en tredje...



Du, när var det där partyt?

2010-03-02 @ 23:10:58
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0