Tack och lov för dig Anna.!

Tack och lov för Anna Wahlgren som kom på kuren ``sova hela natten``.  Vet att det är många som tycker jättebra om hennes metoder och många gör det inte. Men här hemma älskar vi den allihopa. :D Vi får ju sömn på nätterna.OCh vem vill inte ha det?? :D Efter bara 2 nätters kurning känner jag stor skillnad. Nu ska jag kanske inte ropa YIPPI förens om några veckor. Kanske bara haft tur inatt?? Men det känns som om det är påväg åt rätt håll.
Någon mer som har problem med att sitt barn vaknar ofta på natten? Gå då in på www.annawahlgren.com SUPER bra! Vad hade vi gjort utan henne? hihihi
Ellah somnade kl 19 igår efter en dag med strikta rutiner, vaknade inte förens halv 5. Gjorde då som man ska göra i kuren och hon somnade om inom 20 min. Sen sov hon till 8a imorrse då vi båda två hoppade upp ur våra sängar med glada och pigga miner :D Som om inte det var nog så skiner solen ute också. Hur underbart är inte det?? Får bli en promenad för mig och Ellah sen efter hon sovit sin förmiddagstur.

Funderar på att slänga upp en tävling här på bloggen. Blir att fundera lite yttligare p det, så får vi se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0