Tisdag!!

Har kommit på att det vi förbrukar mest här hemma, som vi också däremot behöver köpa nytt varje vecka är hushållspapper. Det går åt sjukt mycket här hemma under veckorna.  Vi använder det till stortsett allt. I mesta dels används det till att torka upp spill från Ellah och till hennes lilla mun och händer efter matdags! Blir en hel del :D

Kom på imorrse när jag började dammsuga upp efter Ellahs frukost (som låg på golvet) att kl bara var 7:20. Fick fort stänga av dammsugaren. HAHA tror inte jag blivit populär hos grannarna när dammsugaren flyger på varje morgon.. Men det känns som när man gått här hemma och vart vaken ett tag, borde hela världen ha hunnit vakna. Men så är det ju inte.. Stackars grannar! Var dom inte vakna, så är dom det nu :D
Idag ska jag och Ellah hem till Maria (föräldragruppen) på förmiddagen och umgås. Tror det skulle vara några fler mammor och barn där från föräldagruppen.. Är så kul att se Ellah när vi umgås med andra barn. Hon tycker det är SÅ kul, och man ser hur lycklig hon är.. Mammas lilla tös :)

Här kommer några bilder som togs igår när vi väkte upp Ellah från middagssömnen.



Tröttis, vill bara sova vidare.

Gnugga sig i ögonen och börjar piggna till.


Nu är vi pigga och glada igen.. Tog ca 1 min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0