Torsdag och Tacoslunch!

Sitter i soffan iförd morgonrock och försöker vakna till lite. Ellah verkar vara morgonpigg, hon leker redan på för fullt. Leker och leker? Kommer hit och bråkar med Mamma och drar och tar allt som man INTE får. :) Busunge!!
Nu ska hon strax få frukost, sen ska bara jag göra iordning mig. Ellah är redan påklädd och klar. Sen börjar vi fixa här hemma. Vi ska gå en snabbis till affären och köpa det som saknas till lunchen jag tänkte bjuda på. Sen ser jag att det är ganska mycket att plocka undan här hemma. Sen ska Ellah hinna sova 1 timmes middag och sen vid 12 kommer mitt härliga lunchsällskap! :D Linda med sonen Milian, Maria och dottern Cornelia och Rebecka med lilla bebis Charlie.. :) Maria kommer nog komma redan runt 11 och hjälpa till lite skulle jag tro. Hon kunde bara stanna till strax efter 1 så hon ville komma hit lite innan så hon hinner vara här nått :) Och det är väl alltid trevligt!!

Ne nu måste vi börja sätta igång här hemma om vi ska hinna allt!!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0