Torsdag!

Idag ska det hinnas med en hel del. Men jag och Ellah har startat morgonen/förmiddagen i lugn och ro. Myst,lekt och tilllagat lunch. Snart ska vi bege oss hem till Mamma för att slänga in en till tvätt i maskinen. Jag han bara tvätta en maskin igår, och en maskin är inte mycket med all tvätt vi har :) Fasiken vad tvätt man får med en unge som kletar ner allt och en karl som jobbar med Lastbilar. Blir en hel del :)
Efter tvätten blir det att åka vidare ut till Kims Mamma för att fira lille John som fyller år idag!  Blir säkert en hel del gott fika där ute skulle jag tro. Oj oj, vad tårtor det blir. Vi var på Kalas igår, idag ska vi på kalas och imorgon då min bror fyller år. HAHA får nog välja bort någon av dagarna att fika på. Annars har man väl gått upp  3 kilo på bara 3 dagar skulle jag tro.

Efter vi Firat John blir det att snabbt bege sig hem och tillaga kvällens middag, då min bror kommer över och gör oss sällskap :)Skojsigt! Sen kommer han stanna kvar här hemma och se efter en sovande Ellah medans jag och Kim ska iväg och få mig tatuerad. Äntligen!! :D  Hoppas den blir bra. Lägger upp bild ikväll på hur den blev..

Nu kom Kim hem. Så nu blir det äntligen lunch dags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0