Trevlig förmiddag!

Nu har precis mina kära vänner gått här ifrån. Vart en riktigt trevlig förmiddag, med mycket prat och barnalekande. Tack kära Rebecka för morotskakan. Kim smakade precis, och nu vill han trycka i sig allt ihop helt själv.. Bra betyg allså! :D
Men det får han inte. Tänkte bjuda över Mamma och Anders som är hemma idag på lite fika.  Så dom får smaka på Rebeckas goda kaka..

Ellah sover nu middag. Hon ska egentligen inte sova middag förens vid 15. Men hon var helt slut, och det gick inte att hålla henne vaken.. Vi provade allt, men dom små ögon var alldeles för tunga. Får hoppas att det nu inte blir problem med nattsömnen..
NE nu ska jag fråga Kim om han kan massera mig lite. Men antar att svaret kommer bli. VA, ne måste jag? Jag kom ju nyss hem ifrån jobbet..hihi men vi får se. Kanske han överraskar mig??

Typiskt att jag glömde ta kort när barnen lekte idag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0