Tidig kaka bakas!

Sitter och dricker dagens räddning KAFFE och äter en bars. Pluttan sitter på ett tjockt täcke här brevid och dricker välling och kollar barnkanalen..  Ellah har för tredje natten irad klämt till med att sova hela natten. Och Mammsen bara älskart!! :) Även om man är trött när man vaknar, så är det inget mot var det kunde vara förut.

Snart tänkte jag och Ellah ta och baka en kaka av nått slag. Vem kunde gissa att jag skulle stå och baka en kaka kl halv 8a på morgonen för några år sen? Jag är väl den mest morgontrötta människan som finns.!!!
Hmm, vad ska vi ta och baka? EN kladdkaka kanske!?
Idag kommer min brors ex, sen flera år tillbaka hit och umgås. HAHA låter kanske lite skumt med att mitt brors ex kommer hit och hälsar på? Men ska bli kul att träffa henne :) Speciellt nu när hon fått en liten dotter också. Måste ju få se på underverket! :D Klämma och känna lite!!


Ellah kl 7 imorrse dricker sin välling och kollar barnprogram.

Morgontrött tjej.

Efter vällingen fick hon ligga på sin Barbapappa på golvet och kolla barnprogram.
Här låg hon och mös till för 5 min sedan.. Nu härjar hon runt och leker i vanlig ordning :) Allt är som det ska vara! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0