Älskar Fredagar!!

Hade en underbar lång dag på stan idag med Rebecka. Vart som vanligt saker köpt till Ellah. Kan man nånsin låta bli?? SKulle inte tro det!! :D Hade jag vart rik, gud vad saker jag skulle handlat till henne. Kanske är bra att man inte är någon hög inkomstagare? hihi

Nu ska jag precis börja tilllaga kvällens middag. Tänkte samtidigt ta ett glas röttvin som jag kan gå och smutta på undertiden. Gott! :) Älskar Fredagar!! <3
Snart får vi besök av min bror. Han ska fredagsmysa här med oss ikväll. Så vi har inhandlat dricka och godis han kan gotta sig med.. :) Eller han och han. Kim kommer nog ta sin del av kakan skulle jag tro! hihi



Vårmössa från HM för 29:90 kr.

Skor till i sommar/höst från INTERSPORT 500 kr NU 150 kr.

Stjorta till i sommar från HM för 79:90 kr.

2 fina sommar shorts från HM för 29:90 kr styck.

Laga mat var det ja :) Hejdå!!! Trevlig Fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0