Onsdag!!

Vi har precis kommit hem från Telenor. Min mobil har krånglat dom sista dagarna, den stängs av hela tiden. Knappt jobbigt irreterande :/ Antar att det är för att mitt lilla Monster här hemma har kastat runt med den för mycket.  AJABAJA ELLAH :D
Behöver inte gå in på närmare detaljer, en att det kommer krångla och värkar ta en himla tid innan jag ens får lämna in den på lagning. Man blir iallefall på riktigt dåligt humör :/ I dagens samhälle klarar man sig inte utan mobil. Inte jag iallefall. Det är den enda telen jag har. Jag använder den både som hemtelefon och mobil..Så blir ju lite jobbigt som sagt.. Men förr var det ju tydligen inga beskymmer att klara sig utan. Så det ska väl jag kunna göra nu också!! :)

Nu kan jag sitta här i lugn och ro framför datorn ett tag. Ellah har precis somnat. Känns som om jag har vart i gång med att fixa saker, sen tidigt imorrse. Nu blir det att bara sitta och koppla av någon halvtimme innan det är dags att börja med middagen. Skönt!! Idag blir det
Potatis, hemmagjorda köttbullar och gräddsås. MUMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0