Ellah en liten datanisse!

Mys, mys mys, lek, lek och lek. Sådan har våran dag sett ut. Förutom handlingen imorrse på Willys så har vi bara haft en härlig innedag. Med massa lek och bus.

Nu ska jag strax ta och åka iväg och jobba med alla gymnaster. Vi ska packa skor för HM, så vi får ihop lite pengar inför våran Italienresa i sommar.
Känns jobbigt att jag inte får natta Ellah ikväll heller. Jag är en sådan Ellah gris :) Ellah klarar sig gott och väl, och är lycklig över den tid som hon och Pappsen får busa och mysa med varandra själva.. Men vet inte om Mammsen klarar sig lika bra :D

Ellah fick syn på mig sittandes med kameran. Då vart det full fart framåt :)

Hej Mammsen!


Varför ska Mammas och Pappas Telefoner, datorer och tv-kontroller vara så roliga för? Ellah har verkligen en uppsjö av leksaker, exakt överallt här hemma. Men tror ni hon leker med dom?? HAHA ne hon står och pillar och klänger fast vid datorn, varje litet tillfälle hon får. Rymmer iväg med våra mobiltelefoner så fort hon får chansen. Och man ser på henne att hon vet att hon inte får göra det. Hon liksom grimaserar hela ansiktet och ser så lycklig ut! HAHA



Så här nöjd och filurig brukar hon se ut.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0