Tisdag!!

Att Natta Ellah gick jättebra ikväll också. Vi pussar henne säger godnatt och går ut därifrån och hon somnar inom 5 minuter utan ett enda litet gnäll :D Våran lilla flicka <3
Så underbart att det vart sol ute idag. Man blir pigg och glad och känslorna bara sprudlar. Nu hoppas jag våren är påväg, så vi kan leka i lekparken. Ellah saknar nog att gunga skulle jag tro.
Mellan tvättarna hann jag med en promenad med Rebecka ute i det underbara vädret. Det var svårt att komma fram på vissa ställen, det var ju inte precis plogat. Så vi fick oss ett ordentligt träningspass. Bra är ju det :D

Nu ska vi gotta ner oss i soffan och kolla lite tv. Sen är det väl snart dags för Kim att gå och lägga sig. Stackarn börjar jobba 3:30 inatt. Tycker synd om honom.. Får skämma bort honom med en god middag imorrn. Tror det blir nått med fläskfile iallefall. Någon som har något förslag?? Idag åt vi en supergod kasslergryta med Bulgur och grönsaker.. JAMMI!!!





Dagens lunch.

Dagens middag.




Kvällsmys en stund innan nattning.

Spännande bok tro??



Mina underbara älsklingar!!

Vad har morgondagen att bjuda på?? Hmm en promenad med Rebecka kanske?? Träning på kvällen vet jag iallefall. Sen får vi se imorrn om vi hittar på nått spec eller fixar klart här hemma med grinden och andra små måsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0