Bilder!

Nu har Huliganen fått sitt kvällsbad och väntar nu på att få gå och sova. Hon sitter här brevid i Pappsen knä och är super trött. Men hon får allt hålla sig vaken i 30 min till. Vill inte riskera hennes nattsömn. nu när det går så bra :D
Var en underbar promenad förut. Gud vad vi lekte med Kameran. Antar att det tar ett tag innan man lär sig hur den fungerar på riktigt. Ska läsa igenom papprerna sen om dom olika funktionerna, så jag lär mig.

Det blev en del bra bilder iallefall!


















Nu ligger Prinssesan och sover så sött. Tog mig ju nästan 30 min att lägga in alla bilder, så vi hann lägga henne under tiden..
Nu blir det en film och mys med älskling!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0