Kladdkaka och promenad..

Har precis kommit hem från en långpromenad med mina älsklingar. Är så kall och blöt om fötterna, så vi bestämde oss för att åka hem till Mamma ikväll och låna deras relax. Vi ska Basta och mysa jag och hjärtat, så får Ellah leka på övervåningen med Mormor ett tag. Blir väl att vi drar dit snart antar jag. För vi måste vara hemma till halv 7, så Ellah hinner få sin välling innan hon ska sova för natten..
Förmiddagen hos Maria var super bra. (Som alltid) Hon hade gjort en jättegod kladdkaka, som vi njöt av! Ellah och Cornelia lekte och busade. Men blev lite små slag på varandra. Fick trösta ibland. :) Men för det mesta gick det bra!
Är väll nu dom börjar tjuvnypas , dra varandra i håret och ta varandras leksaker skulle jag tro..

Ellah har börjat stå mer och mer själv. Ibland vågar hon och ibland fegar hon :) Lillsnuttan stod själv förut flera gånger. Och efter Sjunde gången ungefär så ramlar hon framåt. Inte hinner hon ta emot sig heller :/. Så nu har Ellah fått en fläskläpp. Hahah hon ser för söt ut!! Tycker själv att hon är lite för våghalsig. Tycker hon kan lugna ner sig några hekton. Varför ska hon ha så bråttom med allt?? Ta det lungt och chilla istället :D












Ne nu ska vi åka till Mamma/Mormor och basta oss varma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0