Vart en Paj istället! :D

Det blev en Blåbär/Hallon paj bakat istället för kladdkaka. Det var Kim som bestämde över telefonen :)

Pajen!! Det är en liten bit tagen, som ni ser :) Vart tvungen att provsmaka så den är ätbar och kan bjudas på.

MM, ser SÅ gott ut! Tänk med vaniljsås på också. JAmmi!!


Just nu ligger Ellah och sover sin förmiddagslur. Somnar jämt nu utan protester. Kan inte bli bättre!! MAmma kan inte bli lyckligare! :) Allt blir så mycket bättre och lättare med ett barn som man bara kan lägga ner i sängen, säga godnatt till och som somnar av sig själv. Förr fick man hålla på och vyssa, bära runt och prova på alla möjliga försök. Det tog inte bara tid utan en massa ork och kraft också..
Det märks att både Ellah och jag är piggare och orkar med en massa saker..
Som idag tex. Vi har hunnit bakat,lekt, bäddat sängarna, plockat undan alla leksaker, diskat, dammsugit och Ellah hunnit sova och jag bloggat och kollat tv.. Man hinner och orkar göra mycket med bra sömn på natten :)

Ne nu ska jag duscha och fixa till mig själv. Vid 12 kommer Sandrah hit och umgås. Sen i eftermiddag blir det en långpromenad. Får se om jag får med mig Kim eller om jag och Ellah går själva idag!!

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0