Vilken frihet!

Tänkte på det när jag var borta på klädpartyt nu ikväll. Vilken frihet det har blivit för mig nu när jag inte ammar längre. Som tex igår kväll när  vi var på fotboll och Ellah var hemma och sov, helt omedveten om att vi inte var hemma.. Hade det vart för några månader sen, Hade jag suttit där med ömmande bröst som läckte mjölk. Man kunde inte vara borta mer en några timmar, och man ville fort hem för att tömma ballongerna.. Nu kan jag sitta i lugn och ro, njuta av att bara vara en stund med mina vänner, med Kim, utan dom där nedrans ballongerna som läkte... SKÖNT är det.. Även om jag allt saknar att amma ibland..

Blev ett fint sommarplagg köpt till Ellah ikväll. Fanns SÅ mycket jag ville köpa. men plånboken sa STOPP :/


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin!!

Vad är det för klädmärke?

Kram

2010-03-30 @ 22:09:01
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0