Vilken helg!!

Har inte blivit mycket bloggandes i helgen tyvärr. Gymnastiktävlingen har tagit full fokus. Och när jag väl kom hem på kvällarna, hade huvudvärken kommit springande. Så sängen lockade en hel del. Tidiga kvällar i säng blev det allt.    Men jädrans vad det har gått bra för oss! Är super nöjd, och världens stoltaste tränare!!
Av 4 starter fick vi 3 medaljer!! <3 <3 <3
Ellah följde med på Lördagen, och var världens snällaste och goaste lilla maskot.  Alla skulle leka och gosa med henne :) Men igår var hon kvar här hemma med Pappa Kim och lekte och stojade.


Mina underbara tjejer! Ellah är självklart med ;)

Här tar vi emot guld! :)

Alla lag i våran förening som var med och tävlade. Och vi alla fick en massa medaljer. Av 9 möjliga fick vi 7. Säger bara vilken förening som är bäst! ÖREBRO GF_KIF!!! <3






Undrar om jag håller på att bli sjuk? Känner mig seg, ont i halsen och ont i ena örat :/ Hoppas det blir bättre framåt dagen. För idag ska jag och Ellah till babycafet och umgås med mysiga mammor och barn :) Sen ikväll ska jag och min älskade Kim gå till Berhn Arena och kolla in älskade Ösk. Hoppas på en vinst ikväll! :D Vem vill komma över och kolla till min Prinsessa medans hon sover? Så vi kommer iväg på matchen?? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0