Ellah och jag är sjuka!!

Ellah ligger just nu och sover för andra eller tredje gången idag. Både jag och Ellah ligger hemma och är sjuka :/
Väntar just nu på att älskade Kim ska sluta jobbet, så han kan ta hand om oss. Laga lite middag och mysa med oss. <3
Typiskt att man ska bli sjuk, när man inte har tid för det. Jag HOPPAS verkligen att jag blir bättre och inte sämre till helgen. Då händer det nämligen en hel del, och då kan jag INTE vara sjuk..

Har nu ringt och försökt få tag på en person som har med Ellahs dagisplats att göra. Men att få tag på någon på kommunen verkar vara ett STORT skämt. Dom är aldrig inne.
Första gången jag ringde sa telesvararen att hon skulle vara tillbaka 13:15 och 13:20 ringer jag, då är hon ute och ska vara tillbaka till 16. ÅHH blir så frustrerad. Är VIKTIGT!!

Ne, nu ska jag också försöka få lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0