Fredag!!

Fredag, äntligen fredag :) Jag var ju bortrest hela förra helgen, så då blev det ingen tid med familjen. Som med härliga mysiga mornar med alla mysandes i sängen, eller sena tv-kvällar med älsklingen. Men nu så, Äntligen helg :)
Ellah har precis fått sig ett förmiddagsbad och ska strax få i sig lite lunch. Sen blir det nog att plocka unda och fixa här hemma. Dammsuga är ett MÅSTE. Idag kan jag inte direkt skylla på det fina vädret och smita ut.
Men känns skönt när jag äntligen fått sakerna gjorda och kan sedan koppla av hela helgen från alla måsten.
I eftermiddag när Kim kommer hem från jobbet, blir det att köra honom och en vän till Villinge, där dom ska spendera hela eftermiddagen och kvällen med att fiska. Själv tänkte jag och Ellah stanna till ute i Leken och spendera kvällen hemma hos Pappa/Morfar och Karin och ha lite fredagsmys med grillning :)
Låter mycket bättre en fiske!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0