Ingen maratonlöpare, precis!

Saknar min älskade systemkamera SÅ mycket. Glömde den hemma hos Lisa i Lördagskväll, och det har inte blivit av att hämta den en :/ Så tyvärr blir inläggen väldigt snålt på bilder. Men imorrn, så ska jag allt hämta kameran :D
Idag har allt vart underbart!. Började dagen ute i Stadsparken med en trevlig stund med föräldrar och barn från Babycafet. = Fika, Prat, Bus, värme, lek, och kärlek :D
Tog sedan en promenad hem till Mamma/mormor, där älsklingen låg och gassade i solen.Han hade tydligen lyckats slutat lite tidigare från jobbet.. Vi solade, busade med Ellah, grillade gott och bara njöt av eftermiddagen. Vi hade hela trädgården för oss själva, eftersom Mamma och Anders är bortresta.

Nu ikväll när vi lagt Ellah, fick jag ett ryck. Här skulle det springas. HAHA, jag kom igenom rundan. Men med en hel del flåsattacker kan jag lova :D


Vad händer imorgon???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0