LÅNG DAG!!

Oj, idag har man hunnit med en hel del!
I förmiddags tog jag och Ellah en tur på stan. Framkallade lite kort som ska sättas in i Ellahs babyböker. Så nu har jag något att göra imorgon :)
Eftermiddagen spenderade vi i lekparken tillsammans med några i föräldragruppen. En mycket trevlig eftermiddag blev det :) Älskar att se hur det lyser i ögonen på Ellah. Hon tycker SÅ mycket om att vara ute, och speciellt att leka med andra barn. Min lilla Prinssesa!

Nu har jag nyss kommit hem från en kväll hemma hos Mamma/mormor där vi gymnastikledare hade ett riktigt trevligt möte angående träningslägret till Italien. Längtar tills vi åker :) (12 juni) Det bjöds på super god plockmat. Man kunde inte sluta äta :) Mm så gott det var!
Nu blir det snart att lägga sig för att få lite skönhetssömn. Gäller att vara pigg till imorgon, då dagen har mycket att erbjuda. B.l.a Lek och bus landet, och en mys kväll hemma hos Familjen Svensson/Alvarsson..
Fredagsmys! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0