Nu måste dom väll göra nått??

Hade en supermysig kväll igår, HELA familjen. Ellah vaknade upp runt 8a och ville sitta med och gosa framför en film :) Mysigt värre! <3

Det första jag gjorde imorrse var att ta febern på Ellah. Den stod på 40.6. Var bara att ringa tillbaka till sjukvårdsrådgivningen. Känns som om vi är stammisar där nu :/
Fick en ny läkartid kl 13:00 idag. Tyvärr får mina älsklingar ta sig dit själv. Jag måste åka iväg till Katrineholm, där vi ska vara med på terminens sista gymnastiktävling!! Brukar annars se fram emot tävlingar. Men idag känns det så tungt :/ Vill inte lämna min lilla sjukling..
Håll nu tummarna för både oss och lilla Skruttan!!

Kommer tänka på dig Ellah. HELA dagen!! Mamma saknar dig redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0