Seg efter helgen som passerar!

Sitter med en Ben&jerrys i handen och försöker samtidigt planera lite till Ellahs 1 års dag. Jag har tänkt och planerat till den dagen SÅ himla länge. Men nu närmar den sen verkligen med stormsteg, och snart är dagen här. Känns lite läskigt. Är min lilla flicka verkligen snart 1 år?? Helt sjukt!
Veckan som Ellah fyller år kommer nog spenderas mest i köket. Är verkligen sjukt mycket som ska bakas. Kommer dom som jag tror kommer blir vi MINST 50 personer.. Vart ska vi få plats? haha
Hade först tänkt ha 3 kalas. Ett på frdagen, lördagen och på Söndagen. Men eftersom jag och Ellah åker till Italien på Lördagen, så måste vi ha kalaset på Ellahs 1 Års dag för ALLA.
Välkommna!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0