Söndag!

Sitter och tittar på Humorgalan. Inte skrattar jag, utan gråter floder. Ussh vad barn får utstå saker runt om i världen. Gör ont i hjärtat! Hade jag vart rik, hade jag åkt ner och gjort stor skillnad. Fattar inte vad rika människor (kändisar)  tänker med. Istället för att köpa 10 bilar till sig själv och köpa en kåk för 25 miljader, varför inte dela med sig till dom behövande??


Idag har dagen gått i ett, inte en lugn stund :D. Vi började morgonen med att gå på Gudstjänst för första gången. Ellahs gudföräldrar Tommy och Rebecka hade bjudit med mig. Var faktiskt riktigt kul. Tro det eller ej :) Det var inte bara en långtråkig präst som stod och babblade på, utan här var det massa sång, dans och lekar. Ellah tyckte om det för hon dansade och studsade för fulla muggar :D
Efter kyrkbesöket hade vi äran att få följa med Tommy och Rebecka hem på en super god lunch. Tack!

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Pappa/morfar för att fira att gubben fyllt år :). Blev god söndagsmiddag och en massa efterrätt som vanligt.  Grattis älskade Pappa och Moffa <3


Målar teckning till Morfar.






Morfar och Ellah mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0