Tack Baby <3

Äntligen har sommarvärmen kommit, och förhoppningsvis här för att stanna.
Idag har det blivit lek i parken tillsammans med Rebecka och Charlie. En underbar stund ute i friska luften :) Nu i eftermiddag/kväll har hela familjen vart ute i Marieberg och shoppat loss. Blev en hel del handlat till mig, och lite smått till Ellah, så som sandaler och liknande. Pappa Kim stod för kostnanden av dagens shopping. Tack älskling!!!

Har tyvärr ingen bild på dagens outfit :/ Har inte riktigt hunnit med. Ellah har använt tre olika outfits idag :) Blir en hel del tvätt nu när man spenderar dagarna utomhus. Sandigt och smutsigt!

Nu ska jag fortsätta min tv kväll under täcket samtidigt som jag avnjuter en skål med jordgubbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0