Tisdag kväll!!

Förmiddagen spenderades som sagt inne, med en massa lek och mys.
När Pappa Kim kommit hem från jobbet framåt eftermiddagen åt vi middag, och sedan begav vi oss ut till Mariebergsköpcentrum en liten stund. Inhandlade en tröja som jag behöver till helgen, då vi ska vara borta på gymnatiktävling. Vi inhandlade också lite småsaker till Ellahs 1 års kalas. Är bara en månad kvar nu. Ussh, tiden går alldeles för fort :/

Har vart borta på föreläsning hela kvällen. Och nu när jag kom hem ligger båda mina hjärtan och sover så sött. Hoppas dom haft en mysig kväll utan Mammsen.


I förmiddags när jag och Ellah hade en mysig innedag. Passade vi på att prova lite sommarkläder, för att se att dom passar. En del är nämligen från förra året. Hon var då alldeles för liten för att kunna ha dom. Men nu satt en del perfekt, och en del var självklart väldigt litet.. Åhh, tror vi båda två längtar enormt till Italienresan :D

Sommarflickan!!










Världens gladaste :)



Nu blir det ett avsnitt av One tree hill, sen blir det sova!



Kommentarer
Postat av: Emma

Klänningen och solhatten är SÅ söt :) Mitt lilla troll hade sånt förra året :)



Me and I klänningen passade Ellah jättebra och hon var jättefin i sjalen :)

Konstigt att speglar är så roliga!!

2010-05-11 @ 22:39:25
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: nina

Gud va gullig hon var i klänning och charlett

2010-05-12 @ 08:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0