Underbar helg!


Här hemma har vi haft två underbara dagar. Har tyvärr inte blivit någon fokus på bloggen. Vi har haft så mycket annat för oss :D Så bloggen har fått lida lite ;)


Valborg firade vi med en god middag hemma hos mamma/Mormor och hennes man. Även bror och hans flickvän gjorde oss sällskap. :) Blev en trevlig kväll med god mat, prat och majbrasa. Både jag och Kim var super trötta framåt kvällen. Så vi åkte hem redan runt 22:30 för att lägga oss i sängen och kolla lite tv.


Jag och Mamma/Mormor stod för kvällens matlagning.



Ellah stod för musik underhållningen ;D




Morbror lekte tittut under bordet.



Idag startade hela familjen dagen med en sovmorgon. Ellah kom ganska sent i säng igår kväll, och sov därför till 9:30. Underbart! När hon vaknade låg vi hela familjen säkert 1 timme i sängen mornade oss och gosade <3 Så skulle man vilja ha det varje morgon! Det är kärlek.
Resten av dagen spenderade vi ute på Travet, där Örebro för en gångsskull hade äran att ha V75. Både jag och Kim spelade och hoppades på att vi skulle bli miljonärer. 28 kr vann jag, haha bättre en inget.


Min brors flickvän Madde hade äran att sjunga Nationalsången inför hela travet. (5500 personer)






Nu sitter vi och myser med en skål ostbågar och kollar film. Myspys!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0