Tårtkalas!!!

Vart ett super mysigt kalas för våra småttingar :) Tänk att dom snart, redan blir hela 1 år. Tiden går verkligen för fort!
Barnen tjoade, röjde och lekte. Som vanligt :) Vi vuxna passade på att få en ordentlig pratstund!
Massor av gott fika och en kopp kaffe avnjöt vi också, självklart! Tack alla för ett underbart Kalas!


Prinssesan!

Milton!

Milian.






Meja!

Cornelia!




Paket öppning!





Nu ikväll har vi haft riktigt familjemys. Med mycket kramar och gos! Imorgon bitti åker jag bort till Ängelholm och kommer inte hem förens på Söndag kväll. Hur ska jag klara mig utan min Familj??.. Har aldrig vart borta från Ellah så länge.. Känns lite jobbigt!! Får försöka lägga all fokus på helgens gymnastiktävling istället :D Heja oss! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0