Underbar helg!

Äntligen hemma, och bloggen är igång igen :)
Jag har haft en underbar helg med fantastiska gymnaster, tränare och mycket bra gymnastik. Våran insats var mycket mer en godkänd. Vi gick till final och slutade tillslut på en sjunde plats totalt!! :D Är just nu en väldigt stolt tränare :)
Mina 2 älsklingar har tydligen haft en toppen mysig helg utan mig. Både jag och Kim var lite oroliga för att han inte skulle vakna utav Ellah. Men av Kims stora glädje hade han inga problem med att bli väkt :) Det hade blivit massor av bus och mys i helgen.. Kan säga er att jag kom hem till en mycket stolt Pappa Kim!  <3



Idag Måndag har det blivit Babycafe, Lekpark, Grillning och ÖSkmatch. En toppen dag allså!!
Hoppas solen och värmen är här för att stanna!!















Gott med sand!! :D





Nu blir det lite styrka, sen Natti Natti! En ny dag väntar imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0