Utedag!!

Har en liten tös här hemma som har haft väldigt svårt att somna. Verkar som om hon är lite rädd för åskan :/ Hon har precis suttit i mitt knä och gosat och myst. Men lade henne för ca 5 min sedan, och nu tror jag äntligen hon sover :)
Idag har vi verkliegn vart ute HELA dagen. Vaknade i och för sig ganska så sent :) Men sedan dess har vi vart ute i Parken till framåt kvällen. Vi hade till och med dagens middag med oss och avnjöt den på en stor filt. Det blev hemmagjorda köttbullar, färskpotatis med gräddsås. Jammi!!
Farmor Nina (Kims Mamma) med John och Tida kom förbi och gjorde oss sällskap ett tag. Trevligt :) Ellah lekte och försökte hänga på dom stora barnen så gott hon kunde :) Lilla Pluttan är full av bus!!. Hon skrattar och grimarserar åt allt och alla :)






John försöker lära Ellah att gå :)




Kim solar och myser med Ninas hund.

Myspys!






Vi tog oss en sen eftermiddagspromenad till ett enskilt mysigt ställe <3

Ellah sov, så Mammsen och Pappsen fick lite ensam tid :)




Nej!! Vad händer med det underbara vädret? Regn, regn och åter regn. Skulle tydligen regna hela dagen imorgon också. Det gillas INTE..  Men då kanske jag äntligen kan få lite saker gjorda här hemma. Då kan jag inte skylla på fint väder och smita ut :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0