Fullspäckad och super kul helg!

Känns som om helgen precis har börjat, men ändå så närmar den sitt slut. Bara några få timmar kvar.
Gymnastiktävlingen igår Lördag gick bra, vi gick till Final :D Läkarbesöket med Ellah hade också gott bra. Nu äntligen gjorde dom nånting åt Ellahs höga feber. Hon fick recept på pencillin utskrivet! Tack Äntligen!!
Kom i stortsett hem igår efter tävlingen och vände. Slängde i mig lite mat, duschade, fixade iordning mig och gosade lite med en piggare och gladare Ellah. Sen får jag iväg hem till Lisa på Sexparty, där vi sedan avslutade kvällen på krogen.Vi hade en super rolig och galen kväll. MÅSTE göras om. Avslutade natten hemma med älsklingen, där vi åt ett varsitt Burger King mål! Yammi! :D









Trött efter bara några få timmars sömn, hoppade man upp tidigt imorrse för att bege sig till Katrineholm för yttligare en tävlingsdag (Final). Kan lova er att jag vart lagom seg idag. Men får skylla mig själv. Och om man tänker tillbaka på kvällen/natten är det klart värt det :D
Det som gjorde det lättare att hoppa upp imorrse, var att vakna till Ellahs prat och skratt.  Syndes att hon mådde mycket bättre. Tog febern, och den visade på 37.6. YES, ingen feber!! Tack Pencillin!
Eftersom Ellah var frisk, pigg och glad fick hon följa med till Katrineholm. Vi lämnade Pappa Kim här hemma för att se på Elitloppet!!
Hela dagen har gått jättebra, och det märks att Ellah börjar bli återställd. Hoppas det håller i sig nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0