Bajs bajs bajs...

Hoppas att dagens fotografering blev lyckat så att man har några julklappar att ge bort. :)
Hämtade upp Ellah direkt efter fotograferingen. Hon har nämligen haft bajsjukan haha. Hon har haft svår diarre i snart 5 dagar. Bvc säger att det inte är någon maginfluensa, så nu väntar vi med glädje att det ska bli bättre av sig själv med lite ändrad kost..
 
Eftersom det inte blev något dagis som ELlah så mycket sett framemot så åkte vi istället hem till Rebecka och Charlie för Lek och Mys..
Älskar dig Rebecka. Du är en SUPER vän!! <3







P.s
Ellah får egentligen vara på dagis eftersom hon inte är sjuk. Men eftersom jag just nu inte är uppbokad på något jobb kan jag likagärna ha henne hemma. Jag tänker på fröknarna. hAHA inte så kul att behöva byta blöja så fort Ellah fått i sig nått att äta..
Så hörni fröknar, där måste jag väl få lite + poäng?? hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0